Is er een progamma waarmee je een goede profielfoto mee kunt maken?

Ik ben opzoek naar een goede profielfoto maker, voor Ubuntu 16.04,het is voor een Whatsapp pf, ik ben al een tijdje opzoek naar een profielfoto, maar kan maar niks vinden daarom zet ik hier deze vraag op, hoop dat er een paar reacties komen en dat ik er ook echt iets aan heb, groetjes Jesse, (Voor Ubuntu 16.04)!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Kan gewoon met Paint-achtig programma

Antwoorden (1)

Hiervoor zou je GIMP, Pinta of DigiKam kunnen gebruiken.

Nog meer keuze vind je hier:
https://www.tecmint.com/best-image-photo-editors-for-linux/

Toegevoegd na 2 minuten:
Pinta is geïnspireerd op Paint.NET en tracht een eenvoudiger alternatief te zijn voor GIMP. Het programma is beschikbaar in 41 talen.
SimonV