Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om mensen te blokkeren op Facebook?

Ik heb iemand niet als vriend op Facebook, maar hij kan wel tegen me praten via de chat en hij zegt vervelende dingen. Is het mogelijk dat ik deze persoon kan blokkeren op facebook, zodat hij niet meer tegen me kan praten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ga achtereenvolgens naar

privacy instellingen (rechtsboven naast startpagina pijltje naar beneden)> onderaan naar geblokkeerde personen en apps en klik op blokkeringen beheren >

Je ziet nu dat je een naam en emailadres kan invullen. Vul de naam van de persoon in. Er verschijnt een popup met personen die die naam ook hebben. Klik de juiste persoon aan, en klik op blokkeren. Nu komt er onder het vakje emailadres deze persoon te staan.

Nu lijkt je profiel voor die persoon onvindtbaar en onzichtbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, het is me gelukt!:)

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan zeker, bij de instellingen kun je erg veel privacy instellingen veranderen waaronder blokkeren. Je kunt ook evt een vriend verwijderen en je account niet op "openbaar" zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding