opeens volg ik mensen op instagram die ik niet ken kan iemand mij helpen ? Hoe dit stopt

Elke ochtend volg ik 60 mensen of meer en ik ken ze niet kan iemand mij helpen hoe dit stopt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
14.2K

Het beste antwoord

Verander je Instagram wachtwoord.

Heb je toevallig een dienst gebruikt die je meer likes of followers beloofde? Dan ben je nu onderdeel van een botnetwerk.
Ritsuka
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja op een botnetwerk maar hoe stop ik dat dus?
Ritsuka
6 jaar geleden
Zoals ik in de eerste regel van mijn antwoord zei: "Verander je Instagram wachtwoord"
Daarmee zou het opgelost moeten zijn.