Hoe verwijder ik mijn mailapp op mijn ipad?

Er zit standaard zo'n app voor mail op een ipad en heb daarop mijn mailadres en wachtwoord gezet, maar ik vind toch gewoon via internet hormail prettiger. hoe haal ik die app (mijn gegevens daarop) weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Verwijderen kan niet. Wel kun je je mailgegevens weghalen via Instellingen -> Mail, contacten, agenda's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Weghalen kan wel. Eerst een backup maken, dan jailbreaken en uit de apps folder het mail programma verwijderen. Wel wat werk, maar het kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je het zelf hebt gedownload dan kan je hem nog wissen .
volgens mij moet je dan naar instellingen en dan naar apps of applicaties en dan kan je het wissen je kan ook nog wissen wat je hebt opgeslagen of wat erin zit .
maar als je die app hebt sinds je het hebt gekocht dan is hij niet weg te krijgen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet