als ik iemand op skype bel komt er te staan: gesprek mislukt, betekent dit dat dat diegene mij wegklikt of betekent het dat diegene niet reageert?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Nee. Skypen met iemand kan alleen als die persoon op dat moment online is. Als het gesprek mislukt, dan heb jij dus geen verbinding gekregen omdat degene aan de andere kant niet via internet op zijn of haar digitale apparaat bereikbaar is.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er staat dat diegene gewoon online is. maar alsnog staat er eerst: gesprek beeindigd en uiteindelijk in de chat: gesprek mislukt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
????