Kun je op Facebook op een foto mensen taggen die geen Facebook-account hebben?

Stel dat ik een foto op Facebook plaats waarop twee vriendinnen staan. De ene vriendin heeft ook een Facebook-account, de andere niet.

Kan ik dan *beide* vriendinnen taggen op deze foto, of kan ik alleen de persoon taggen die ook een Facebook-account heeft?

(Ik ben nieuw op Facebook, dus ik heb nog geen enkele ervaring met het plaatsen van foto's en met het taggen van personen op foto's.)

11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ja, dat kan, je typt dan gewoon de naam. Het word alleen geen blauwe link, maar blijft zwarte tekst.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als iemand account heeft en in je vriendelijst staat, komt de naam als suggestie in een dropdown menu zodra je gaat typen.
Ritsuka