Hoe lang duurt een tweetjail?

Ik zit nu al sinds woensdagavond 21:00 uur in de tweetjail. Dat betekent dat ik al sinds die woensdagavond niks meer kan tweeten, niemand meer kan volgen en geen dm's meer kan sturen. Ik heb gegoogled naar hoelang het zou moeten duren, en iedereen zegt dat het maar 3 uur duurt. Maar ik zit er nu al ondertussen 2 en een halve dag in. Is dat normaal? Dus mijn vraag: Hoe lang duurt een tweetjail?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Normaliter duurt een tweetjail enkele uren.
Maar bij een ernstige schending van de tweeterregels kan het dagen duren! http://www.wikihow.com/Get-Out-of-Twitter-Jail
SimonV
9 jaar geleden
Je zult geen nieuwe mensen meer kunnen volgen, denk ik:
"Following more than 2,000 people without having many followers can stop you from following anyone new until more people are following your account." http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164857

Antwoorden (1)

Gaat ervan af wat je fout deed volgens de twitter regels.

100 tweets per uur - 1 tot 2 dagen
1000 tweets per dag - 1 dag
250 dm per dag - 1 dag
Duppel plaatsen - paar dagen (verschilt hoevaak je het hebt geplaatst)
1000 mensen per dag volgen - 1 dag