Kan iemand, die niet in facebook zit, wel in facebook komen?

Ik tipte iemand over foto's van de Finse plaats Rauma. In google staat een verwijzing naar facebook, als hij foto's e.d. van die plaats wil zien "Rauma ennen ja nyt". Vervolgens kom ik in deze openbare facebookgroep met de mogelijkheid om foto's te bekijken en eventueel te kopiëren of af te drukken. Kan hij dat ook bekijken, of moet hij zich dan eerst aanmelden e.d. in facebook als lid of zo?https://www.startpagina.nl/v/gebruiker/puntenhistorie/1/

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, je moet eerst registreren en inloggen. Hierna kan je op openbare groepen kijken, besloten groepen kan je ook kijken en lezen maar niet mee doen zonder lid te worden. Er is nog een derde soort groepen deze zijn geheim, hiervoor kan je je niet aanmelden, je moet gevraagd worden.

Ja, ook zonder facebookaccount kun je gewoon foto's kijken op deze pagina. Ik kan ook alle reacties zien, de foto aanklikken om te vergroten, de foto naar mijn bureaublad kopiëren etc. De foto op mijn bureaublad is dan schermvullend, dus scherp genoeg om te printen. Er komt wel een inlogvenster in beeld als ik naar de site ga, maar dat is gewoon te negeren. Zonder in te loggen kun je niet reageren en niet liken, maar wel gewoon alles bekijken en dus ook foto's kopiëren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100