Als ik Jersey Shore online wil kijken via MTV.nl krijg ik maar afleveringen van 5 minuten. Waar kan ik de hele vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (3)

zie de bijlage,
het is dan wel engels gesproken, zonder nederlandse ondertiteling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook via de site www.sidereel.com bekijken.
Dit zijn ook volledige afleveringen, geheel gratis maar wel zonder ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste site voor alle series is www.tv-links.eu hier kan je alle seizoenen zien inclusief de nieuwe. Het beste als je de links kiest van putlocker of sockshare. Succes!