Kun je bij linked in zien wie je profiel heeft bekeken?

Zo ja hoe? En kan dit ook via de app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

HOEVEEL personen hebben gekeken staat gewoon op je startpagina aangegeven, aan de rechterkant. Als je daarop klikt, zie je een overzicht van de personen die gekeken hebben. Niet van alle personen, sommigen hebben hun identiteit verborgen. Als je een ge-upgrade account hebt, kan je meer informatie inzien, maar daarvoor moet je betalen.
Dit kan ook in de app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie in de app niets staan over een aantal. Ik zal eens op de computer kijken.

Andere antwoorden (1)

ja, dan moet je je gratis account uitbreiden tot een betaald lidmaatschap. Op onderstaande site kun je een vergelijking vinden tussen de verschillende uitbreidingen. De kosten verschillen nog al: tussen 15 en 54 euro: http://www.linkedin.com/mnyfe/subscriptionv2?displayProducts=