hoe komt het dat bij het invoegen/instellen van een nieuw e-mailadres er steeds een ; punt-komma komt te staan en die niet weg te krijgen is?

Mailadres, nieuw , invoegen

7 jaar geleden
1.2K
SimonV
7 jaar geleden
Welk programma gebruik je?
Herman63
7 jaar geleden
Windows 10 en mailadres eindigt op .com. Was dat uw vraag? Ik ben niet zo'n ster!
SimonV
7 jaar geleden
Laat ik het zo vragen: wat moet je doen om te gaan mailen? Wat start je op?
Herman63
7 jaar geleden
Gmail....wilt u dat weten en het is ook gmail en geen email.

Het beste antwoord

De puntkomma is een scheidingsteken tussen meerdere emailadressen. In sommige emailprogramma's wordt deze automatisch na een emailadres ingevoegd. Deze kun je gewoon laten staan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Herman63
7 jaar geleden
Ook als het maar om 1 mailadres gaat? Het mailadres was ingevoerd en een mail verstuurd maar kwam wel weer retour. Niet verzonden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Herman63 Misschien kun je iets meer informatie geven. Om welk emailprogramma gaat het? Welke foutmelding stond er bij de retourgestuurde mail?
Herman63
7 jaar geleden
Foutmelding is niet meer te zien....mijn vrouwtje heeft hem al verwijdert
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Herman63 misschien kun je een nieuw mailtje sturen om te kijken of het nu wel overkomt (of terugkomt met een foutmelding)?
Herman63
7 jaar geleden
Het is goed gekomen