Ik wil voorkomen dat iemand mij zwart maakt op Facebook. Moet ik degene dan ontvrienden of blokkeren?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Pieterke
3 jaar geleden
Je kunt die persoon ontvrienden of blokkeren maar dan kan hij/zij jou toch zwart blijven maken.
Maar met zo'n persoon zou ik geen vriend willen zijn dus ik zou hem/haar sowieso ontvrienden.
Rieneke1
3 jaar geleden
Ontvrienden sowieso, maar dan kan je nog steeds elkaars reacties op andere pagina's lezen, en ook op elkaars tijdlijn tenzij je die afgeschermd hebt.
Bij blokkeren zijn jullie verder onzichtbaar voor elkaar.
Nadeel is dat je je ook niet kan verdedigen.
Heb je via pb al geprobeerd erover te praten?
Als het echt grof wordt kan je melding doen bij FB.
MasterSword
3 jaar geleden
of van facebook af gaan.

Antwoorden (1)

Geen van beide voorkomt dat iemand je zwart maakt. Met blokkeren ziet deze persoon jouw profiel niet meer, maar hij/zij kan nog steeds op de eigen pagina berichten posten over jou.
Ritsuka