als er geen simkaart in je smartphone zit met welke app kan je dan toch mobiel bellen over het internet .Of is er steeds een simkaart nodig ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
33.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met Skype bijvoorbeeld maar dan heb je wel WiFi nodig en Skye beltegoed.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
*Skype

Antwoorden (2)

Dat is een strikvraag. Wat is mobiel bellen in jouw ogen? Bellen naar een mobielnummer, (nee want vastbellen kan ook naar een mobiel nummer). Je kan een soort semi-mobiel bellen als je in bereik bent van een Wi-Fi hotspot of router waar je op kan. Dat kan met Skype naar echte nummers, en met Whatsapp naar mensen die whatsapp op hun smartphone hebben.

Internet op je mobiel via 3G/4G is afhankelijk van je SIM-kaart, dus dat kan iig niet als je dat bedoelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met skype moet je idd beltegoed hebben als je naar vaste of mobiele nummers belt en niet als je van skype naar skypeaccount belt.

Toegevoegd na 4 uur:
Antwoord:
Met geen een, mobiel bellen, of mobiel internetten kan alleen met een SIMkaart. Anders is het draadloos bellen of internetten, en dat houdt op rond je voordeur.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
-whatsapp
Facebook messenger
Skype
Viber enz
Bij deze link staan er meerdere: http://www.gratissoftware.nu/apps-voor-gratis-internetbellen-sms.php
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
-Zie reactie vijfmeter
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan niet mobiel bellen zonder SIMkaart is het punt.