Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb opeens de foto's op facebook heel groot wie weet hoe ik het weer normaal kan krijgen ???

Facebook

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mogelijk heb je op de pagina ingezoomd, houd je ctrl knop ingedrukt en scroll met je muis naar beneden, andere opties is de ctrl knop ingedrukt houden en op het cijfer 0 te drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een iPod touche en dat was de facebook app maar alleen alle foto's zijn groot ook van andere waar ik op kijk k weet ni wat k kan doen
Als het goed is zie je rechtsboven de foto de naam en profielfoto van degene die de foto heeft geplaatst. Daar weer rechtsboven staat een grijs kruisje. Als je die aanklikt kom je weer terug in je 'normale' facebookscherm.

Ik heb een schermkopie bijgevoegd waar het te zien is. Het kruisje is met een rode pijl aangewezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is op me iPod facebook app heb nog steeds groot foto's en is ni ingezoomd dus k weet ni hoe dat kan ook bij andere is groot de foto's waar ik kijk

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding