Hoe verwijder ik iemand uit de chatlijst van Facebook waar ik niet mee bevriend ben?

Een tijdje geleden kreeg ik een berichtje van iemand die ik niet kende. Niks aan de hand, was gewoon iets wat ze wilde doorgeven. Prima, maar we zijn geen vrienden geworden. Bericht gearchiveerd, afgehandeld. Nu verschijnt ze in m'n chatlijst aan de rechterkant van het scherm. Ik kan haar niet blokkeren in die lijst omdat we geen vrienden zijn. Bij "berichten" heb ik haar nogmaals gearchiveerd, maar dat helpt niet. Hoe kan ik haar verwijderen uit de chatlijst?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om iemand uit je chatlijst te verwijderen die je niet als vriend hebt, ga je naar het chatvenster en klik je op de optie 'Vrienden'. Hier kun je de persoon selecteren die je wilt verwijderen en op de optie 'Verwijderen uit chat' klikken.
Bronnen:
een maand geleden