ziet de volgorde van jouw vriendenlijst op facebook voor iedereen er hetzelfde uit?

m.a.w Is de volgorde van jouw 9 vrienden die je links kan zien, hetzelfde voor een andere facebook vriend of ziet die persoon de lijst anders (met zijn top 9)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Ja facebook kijkt welke mensen jij het vaakste tagged, of foto's van bekijkt en liked. daarom heeft iedereen andere mensen daar staan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
maar als ik de vriendenlijst van iemand anders bekijk, zie ik die 9 vrienden dan gerangschikt zoals die andere persoon dat ziet. Dus m.a.w kan jij van iemand anders zien wie ZIJN top 9 vrienden zijn?