Kan ik op Facebook ergens terug vinden hoe een vriendschap is ontstaan?

Ik wil weten wie de ander heeft uitgenodigd, wie het vriendschpsverzoek heeft verzonden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
26.9K

Antwoorden (1)

Nee dat kan niet, je kunt wel in je activiteitenlogboek zien vanaf wanneer je bevriend bent met iemand.
Maar zien wie het verzoek heeft gestuurd kan niet, tenzij de verzoeken nog niet geaccepteerd zijn. Dan staan ze bij vriendschapsverzoeken en dan klik je op alles bekijken. Daar kun je zien wat jij hebt verstuurd en wat anderen jou hebben gestuurd, maar dat is dus helaas alleen van openstaande verzoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller doelt op een vriendschap tussen persoon A en persoon B, niet tussen de vraagsteller en bijv. persoon A. Mocht dat eerste inderdaad het geval zijn, gaat jouw antwoord in z'n geheel niet op. Het activiteitenlogboek is immers niet openbaar, en openstaande vriendschapsverzoeken bij anderen dan jezelf zijn eveneens niet zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ja in dat geval kun je helemaal niets zien. Behalve dat er misschien bij diegene zijn recente activiteit iets over vriendschappen staat, maar dat gaat niet echt ver terug in de tijd, en dan kun je ook nog steeds niet zien wie wie heeft uitgenodigd.