Ik geloof dat dat niet mogelijk is. anders moet je rechtsboven op je naam klikken. Dan 'Account..' Mischien kun je het daar vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om je account te verwijderen moet je een mail sturen naar support@spotify.com. Die moet voorzien zijn van je gebruikersnaam, je geboortedatum en je postcode. Dan zullen zij jou account "verwijderen". Verwijderen staat tussen aanhalingstekens omdat, zelfs als het lukt om je account op te heffen, publiek-toegankelijke teksten/afbeeldingen vaak niet verwijderd worden. Dus probeer deze eerst handmatig te verwijderen voor je je account laat verwijderen. Eventueel kun je hierover contact opnemen met Spotify. Het komt overigens voor dat bepaalde gegevens worden bewaard omwille van juridische verplichtingen.
Als je je bij Spotify aangemeld hebt via een externe dienst zoals Facebook of Twitter, dan wil je Spotify waarschijnlijk toegang tot je account ontzeggen. Klik op het icoon voor verdere uitleg.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.