Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een sociaal netwerk?

ik wil een sociaal netwerk maken maar hoe? het moet wel simpel en gratis zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op http://www.wall.fm/ kun je een heel eigen social network makeb helemaal gratis.. Alles kan je aanpassen naar eigen wens. Zo kun je o.a ook een gold membership inelkaar flansen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hiervoor heb je een database nodig (mysql), php, javascript, html, css etc. etc. - Kun je dit niet? Dan kun je altijd nog een Facebook account maken die privé staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een uniek idee.concept, Ruime ervaring in programmeertalen, Kennis van grafische vormgeving, Groot startbudget, Servers, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een makkelijk gratis sociaal netwerk kan je het eenvoudigst maken zonder computer.

Ga bij jou de straat op. maak vrienden help mensen, maak is een praatje her en der.

Een goedkoper sociaal netwerk kan je niet krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel een sociaal netwerk site maar ik snap wat je bedoeld dat is ook een sociaal netwerk hihi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedank mijn minnaar voor de gegeven min.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ het echte leven is het ultieme sociale netwerk.
Het internet is daar maar een zwakke afspiegeling van.
als het goed is heb je al een sociaal netwerk: al je vrienden, kennissen, buren, iedereen die je kent eigenlijk!
dat is je sociale netwerk.

Toegevoegd na 2 minuten:
het belangrijkste deel van je netwerk vergeet ik: je familie. bijna iedereen die in de problemen komt, wat dan ook, heeft hulp nodig en die zoek en krijg je meestal eerst van je eigen familie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dacht ik ook aan zodra ik de vraag zag! Plus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt niels!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding