Als ik een filmpje op youtube wil kijken word ik de hele tijd door gestuurd naar de site van youtube-para-mp3 hoe kan ik dit verhelpen?

Het dit is de link van de site waar ik naar verwezen wordt.
http://pagesinxt.com/?dn=www.youtube-para-mp3.com&fp=QrUbJ8NMUh1lsvBmPnHxqWD6rQYJviiIpTnJ6XntEwYNCDuY6FHERstkmjfE%2FrA4HTHCbf55Bd%2BUmlB2C0uPXg%3D%3D&prvtof=GsxIeNQhyYasSJy8TeoRdExOc1vOZCYBuCB2efcA%2B6XtugLlH%2FEEiPbsF%2FCVmjvY4TD3YgC%2BrE1%2BoRHGTvTv3g%3D%3D&poru=6aYj1WRtujyobemKBzaYoI86ioWbhqKe6yfLzoS4ovRecz1l6NfH7daf7LOXZ6K0WeHh1KZF55D%2BnqReM7%2FIwtkYU2GmHE0C0PBRFKZydJYwP%2BP6LQWbGj%2FDtb3Ary%2B1&cifr=1&flrdr=yes&nxte=js

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zit je op een mobiel apparaat? Zo ja, download de app.
Zit je op een pc? ZO ja ga via google en dan mischien youtube, ik weet niet zeker of het helpt maar ik denk zelf van wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://www.youtube.com/?hl=nl&gl=NL&tab=w1 of ga via mijn link mischien helpt dat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik zit gewoon op een laptop. Via google werkt het trouwens niet. Wel is het alleen als ik een filmpje via google chrome wil gebruiken. Het zou trouwens ook kunnen zijn dat ik ooit een app heb geïnstalleerd waardoor dit zou kunnen komen.

Andere antwoorden (1)

Je PC is besmet met spyware / Malware. Dan heb je een soort fake zoekmachine die je naar bepaalde sites doorstuurt.

Probeer eerst je PC te scannen op Malware en Spyware met Malwarebytes. Dit gratis programma is een effectieve spyware en malware verwijderaar.
Je kunt je PC ook terugzetten naar een vorige datum met een back-up of systeemherstel.
Lukt het daarmee niet zie dan de Engelstalige bron instructie.

Scan je PC verder met een goede virusscanner en gebruik deze in combinatie met de Windows Firewall. Een gratis virusscanner is voldoende, bijvoorbeeld virusscanner Avira. Wel bij installatie goed opletten dat je geen onnodige toolbar of zoekmachine installeert.