Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik er op Facebook voor zorgen dat al mijn oude berichten terug openbaar worden?

Ik had onlangs mijn instellingen zo gewijzigd, dat mijn oude berichten voortaan enkel nog zichtbaar zouden zijn voor mijn vrienden. Nu heb ik me echter bedacht, en wil al mijn oude berichten terug openbaar maken. Maar hoe doe ik dat? Hopelijk niet bericht per bericht? Want ik post wel elke dag iets en ik ben daar al 4 jaar mee bezig...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Stap 1. Log in op je Facebook op een computer.
Stap 2. Plak dit adres in je adresbalk: https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy&privacy_source=privacy_lite
Stap 3: Klik op 'Eerdere berichten beperken'.
Stap 4: Kies voor 'Openbaar' in het keuzemenu.
Stap 5: Druk op 'Ok'.

Gefeliciteerd! Je hebt nu gedaan wat je wilde doen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer ik op 'eerdere berichten beperken' druk kan ik alleen een vak aanklikken waarin staat: 'Oude berichten beperken'. Er is verder geen keuzemenu.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet ook drukken op 'Oude berichten beperken'.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik gedaan. Als ik op oude berichten beperken druk komt de melding: u staat op het punt... en dan kan ik enkel bevestigen of annuleren drukken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding