Hoe maak ik een twitteraccount bij een 2e mailadres? Als ik inlog bij twitter.com, kom ik in mijn eerste twitteraccount terecht.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan moet je uitloggen en dan als eenmaal bent uitgelogd bent moet je op nieuw account aanmaken, wachtwoord en je andere email adres invoeren. Dan inloggen met je nieuwe account en dan heb je hem! Maar als je weer naar je oude wilt moet je weer uitloggen! En miss kun je bijvoorbeeld op je tablet je ene account en op je telefoon het andere!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een andere mogelijkheid bestaat, wanner jij het via het mobieltje probeert. Jij moet gewoon 2 verschillende applicaties erop downloaden en met de 2 verschillende Accounts inloggen. Moelijk maar mogelijk.