Wie weet hoe je op instagram simpel kan nagaan wie jou (terug) volgt?

Hallo beste leden. Ik heb een instagram vraag.

Ik heb iets van 3000 volgers nu is mijn doel om de 10.000 te halen. Mensen voegen me toe maar er zijn ook mensen die enkel alleen een foto liken. Nu ken ik natuurlijk niet al mijn 3000 volgers en weet ik niet of degene die een foto liked mij ook volgt. kan ik simpel zien of degene mij al volgt ? Ipv mijn lange lijst met volgers na te gaan ? Want het lijkt eerlijk om degene die mij volgen ook weer terug te gaan volgen maar ik wil ook weer niet mensen gaan volgen als ze mij niet eens volgen. Dus graag hoor ik van iemand of die weet hoe je simpel kan zien of degene jou ook volgt . Heb overal al gezocht kan het nergens vinden. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
22.4K

Antwoorden (1)

Je kan een app downloaden op je telefoon zoals InstaFollow. Hier zie je wie je terugvolgt en wie niet.