Kan je op Facebook adverteren zonder dat bepaalde mensen je advertentie kunnen zien?

Ik wil via Facebook mijn Facebookpagina promoten middels een (betaalde) advertentie. Maar ik wil niet dat deze advertentie zichtbaar is voor mensen die mijn Facebookpagina al geliked hebben. Is dit mogelijk?

8 jaar geleden

Het beste antwoord

het is niet mogelijk om het voor een 'relatief' klein aantal (of een persoon) onzichtbaar te maken. wel is het mogelijk om een bepaalde doelgroep te selecteren die het kan zien. anderen krijgen het dan niet te zien. je kan de voorkeuren aanpassen op b.v. leeftijd, geslacht, land, woonplaats... enzovoort.

Toegevoegd na 56 seconden:
het is niet mogelijk om de advertentie voor een ‘relatief’ klein aantal (of een persoon) onzichtbaar te maken. wel is het mogelijk om een bepaalde doelgroep te selecteren die het kan zien. anderen krijgen het dan niet te zien. je kan de voorkeuren aanpassen op b.v. leeftijd, geslacht, land, woonplaats… enzovoort.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Elisa507
8 jaar geleden
Kort gezegd, ik kan NIET mensen uitsluiten die een bepaalde pagina liken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Die zien dan ook jouw gesponsorde bericht. Zie ze ook regelmatig voorbij komen, van grote bedrijven die ik al like.