Hoe kan ik voortdurend interessante content op social media plaatsen?

Ik merk bij mijzelf dat vele anderen veel interessante en minder interessante content op social media plaatsen, maar bij mijzelf merk ik dat de lat heel hoog ligt. Ik plaats sowieso niet snel iets en heb voor mijn gevoel niet een leven dat spectaculair genoeg is om te delen op social media. Los van de vraag of je perse voortdurend leuke zaken zou willen en moeten delen op social media, vraag ik mij af hoe ik zover kan komen überhaupt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoe : je verzint iets of je liegt en post wat je interessant lijkt maar niet zozeer waar is. Of je dit moet nastreven is een heel andere kwestie. Vergeet niet dat veel mensen op social media niet eerlijk zijn en de gebeurtenissen in hun eigen leven aandikken of ter plekke verzinnen. Zij hebben een grote duim of een minderwaardigheidscomplex of zijn het gewend gewoon te liegen om altijd maar interessant te lijken. Zij delen dit niet, nee, zij lossen hun probleem op deze manier op, denken zij. Of en hoe jij zover kan komen? wil je liegen? wil je alles aandikken? of wil je alleen maar iets posten als je iets echt meemaakt en het wilt delen? Dat zou je je zelf moeten afvragen, eerlijk zijn of opvallen om een verkeerde reden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100