hoeveel videos kan je op youtube zetten ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zodra je de autoriteitsrechten niet schendt is er geen probleem met de capaciteit van de servers van youtube. Toegevoegd na 45 seconden:
Je hebt 3 pogingen tot je account geblokkeerd word dat word ook wel strikes genoemd.
peterjbruins
7 jaar geleden
Zoals julemeister al aangaf: zoveel als je wilt. Dit account is daar een mooi voorbeeld van: https://www.youtube.com/channel/UCsLiV4WJfkTEHH0b9PmRklw
Deze pagina wordt door YouTube zelf gebruikt om de grote capiciteit van YouTube aan te tonen en te testen.

Antwoorden (1)

oneindig veel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op zich is daar geen limiet aan. Google investeert constant in nieuwe servers, dus ik denk niet dat we snel vol zullen raken :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In theorie onbeperkt veel. Hou wel rekening met de spam-afdeling van Youtube. Bij een teveel aan video's die niets toevoegen kan je account geblokkeerd worden.