Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slim om alle advertenties op youtube aan te zetten voor inkomsen genereren ?

Hallo, op youtube ben ik begonnen om inkomsten genereren in te schakelen. tot nu toe is alles duidelijk, alleen zag ik dat je 3/4 dacht 3 vinkjes kon aantikken bij welk type advertentie. Ik heb maar alles aangevinkt omdat ik dacht , ja waarom niet hoe meer hoe beter ? Is dit eigenlijk wel zo slim ? Ik kon er nog niks over vinden vandaar deze vraag. Groeten andy !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, het is een slimme manier ! Er zijn vele andere manieren om de adverteerders display-advertenties aan gebruikers. De meest populaire manier is om adware te creëren om advertenties te laten vallen , zodat ze inkomsten kunnen genereren ! Adware zoals DealSquib is een van hen ! wees creaful met dat!

http://www.pccaretips.com/blog/get-rid-of-ads-by-dealsquib-step-by-step.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing