Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er als je FACEBOOK niet betaald?

Ik heb een Facebook fan pagina.
Een aantal keer heb ik de pagina door Facebook betaald laten promoten.
De kosten hiervan waren een aantal keren 30-50-20 euro.
Nu hebben ze mijn account ge-update en is mijn dagelijkse budget 280,00 dat ik kan besteden.

Nu is de vraag:
Wat gebeurt er als ik een aantal dagen promote met 280,00 per dag, en ik de kosten: 1000,00 niet betaal aan Facebook (Via Paypal) ?
Als er niets op het Paypal account staat, kunnen ze het er namelijk ook niet van af halen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je bent een overeenkomst aangegaan met Facebook, je zal de algemene voorwaarden moeten nagaan of dit correct gedaan is.

Niet betalen veroorzaakt waarschijnlijk diverse herinneringen en aanmaningen, incassobureau, rechter, gerechtsdeurwaarder. .
Wanneer je niet betaald en geen verdere actie onderneemt, zal een rechter altijd in het voordeel van Facebook beslissen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerder heb ik al eens 30,- niet betaald.. dit heb ik pas na ongeveer 3 maanden betaald omdat ik weer wou adverteren.
Herhalingen zijn er niet geweest
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
€30,- is waarschijnlijk niet genoeg voor hun om achter aan te gaan. €1000,- zou dit zeker wel zijn. Je wilt jezelf toch ook niet in de positie brengen dat je Facebook dadelijk een hoop geld schuldig bent dat je niet in één keer kan betalen waardoor je in de problemen komt? Gewoon schuiven met dat geld dus!

Andere antwoorden (1)

Als je paypal gekoppeld hebt aan je bank wordt het gewoon afgeschreven, bij paypal rood staan kan ik je uit ervaring sterk afraden. bovendien ga je een overeenkomst aan zonder te betalen wat natuurlijk niet mag en gewoon belachelijk van je is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding