Hoe kan ik met itv online van KPN rechtstreeks tv kijken op mijn computer?

Ik kan wel b.v. de tv gids te voorschijn halen, maar hoe ik een programma kan bekijken op mijn computer, is mij nog niet duidelijk. Ik heb een instap abonnement of pakket van KPN.

8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

iTVOnline van KPN werkt op je pc niet meer onder Chrome. Daarvoor moet je IE hebben. Of hij ook bij andere browsers werkt weet ik niet maar onder IE doet hij het. Je moet het programma van iTV natuurlijk wel op je pc installeren. Hoe dat moet kan je op de site van KPN zien.
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Iemand heeft voor mij Mozilla Firefox geïnstalleerd.
zondag
8 jaar geleden
Probeer daar dan iTV Online neer te zetten en als dat niet gaat bel je KPN en vraagt of het met die browser ook kan. Het is gratis en 24 uur per dag. Die mensen van de helpdesk daar zijn enorm vriendelijk en geduldig. 0800-0402 en als je glasvezel hebt 0800-0404
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Programma installeren? Nee hoor. En opzouten inernet Explorer, lekker Firefox nemen.