waar kan je naast de bibliotheken nog in het openbaar internetten ?

Vroeger waren er internetcafe's, die zijn er niet meer haast. Zijn er nog andere lokaties in Nederland waar vaste PC's staan voor openbaar gebruik.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (3)

De meeste providers hebben hum modems/routers open gezet voor gebruik buitenshuis voor derden, wel klantbij die provider. Bv. Fon van Kpn. En wat dacht je heel veel winkels en de trein. Dus heel veel plaatsen om vrij te internetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je alleen wat aan als je een computer hebt en wellicht heeft VS deze vraag wel in de bieb gesteld...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@ Perugia, lees vraag nog eens. En dan met name de toelichting:
Zijn er nog andere lokaties in Nederland waar vaste PC’s staan voor openbaar gebruik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
schiphol, AMC en ik meen VuMC.
Ja zeker, in het ziekenhuis waar ik af en toe kom, staan 2 [of 3] computers voor openbaar gebruik. Deze kun je dus als patiënt [geloof het of niet, maar niet iedereen heeft een smartphone!] of als bezoeker gebruiken.

Toegevoegd na 6 minuten:
In de wereldstad Rotterdam zijn er toch nog wel internetcafé's te vinden... zie link
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Ten minste twee van de internetcafés op de website van je link zijn al jaren geleden gesloten: CAT@Zine (adres: Passage 1) in het felgele "koffiekopje" bij de Coolsingel/Beurs en Easy Everything op het Stadhuisplein. Het felgele koffiekopje is nu, voorzover ik weet, deel van een kledingwinkel; Easy Everything is nu een even oranje filiaal van de ING-bank. Misschien kan de vraagsteller nog wel terecht bij een van de andere op de website vermelde internetcafés.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt @Antoni! Dat zijn van die niet te controleren missers. Gelukkig is tenminste de Bibliotheek aan de Hoogstraat nog wel open :-))
Antoni
8 jaar geleden
Ik zag overigens op een foto op internet dat het felgele koffiekopje grijs was geschilderd. Of dat nog steeds zo is, weet ik niet, maar dit alles terzijde. De vraagsteller kan er hoe dan ook toch niet meer terecht voor internet.
In belwinkels heb je vaak een paar computers staan waarop je kan internetten. Deze zijn er echter ook steeds minder maar in stadswijken waar veel allochtonen wonen zijn ze nog ruimschoots aanwezig.