Instagram zegt dat mijn account niet bestaat, maar er is wel een verhaal, likes. Hoe kan dit?

Ik wilde vanochtend inloggen op Instagram en het zei dat mijn gebruikersnaam niet bestond. Als je zoekt op mijn account zegt Instagram ook dat die niet bestaat. Maar als ik op mijn persoonlijke account (dit is een fan account) ga kan ik het verhaal van Instagram zien, als ik op een foto klik staat er wel "@...." (< mijn gebruikersnaam) en 25 andere vinden dit leuk.
Ik probeerde ook een nieuw account aan te maken, maar hij zegt dat mijn vorige gebruikersnaam niet beschikbaar is.
Wat kan er gebeurd zijn? Ik las een 24 uur blok van Instagram, maar het kan ook voor eeuwig verwijderd zijn....

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

jah ik snap je men vriendin had jet ook voor....
ma heb je fb? want da kan daje dan van fb bent gesmeten ma dan ook van instergram of zze hebben je gemeld! heb je ss iets gdn dat niet mag? dat kan allemaal....