Hallo Sanneke123,

indien je profielfoto van youtube hetzelfde is als die van facebook, verandert je youtube-profielfoto automatisch mee als je je facebook-profielfoto verandert. Dit wordt mogelijk gemaakt geavanceerde gezichtsherkenningstechnologieën van Google (het bedrijf achter youtube) en facebook (opgericht door Mark Zuckerburg).

Het is dus een eenvoudige kwestie van het veranderen van je facebook-profielfoto :-)

Mvg,

D.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe verander je je profiel foto op gmail en lukt dat ook dan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, je gmail foto (google+,(Youtube ook zo)), kun je niet veranderen door je Facebook foto te veranderen(Yt blijkbaar wel dus!?). Je doet dit door, als je in gmail zit, op rechtsboven een bolletje aan te klikken met een foto erin. (of een poppetje als je die nog niet veranderd had). En daar staat 'foto wijzigen'. P.s. Ook al is dit niet als 'echte' vraag gesteld, heb ik hem toch beantwoord.
Dit kan alleen op de Desktop site van Youtube.