Meldingen in je nieuwsfeed kan je blokkeren door op het pijltje rechtsboven de melding te klikken, die zie je pas als je je muis eroverheen houdt.

Om een app compleet van je facebook account te verwijderen, ga je met je muis naar de app-lijst, klik je op 'meer', en dan klik je op het potloodje naast de app die je niet meer wilt gebruiken of meldingen van wilt ontvangen. Je kunt dan de instellingen wijzigen of de app verwijderen.