Krijgt iemand op Facebook alsnog een mail van vriendschapsverzoek als je de vriendschapsverzoek hebt geannuleerd?

Ik heb dus ''per ongeluk'' op Vriend Toevoegen geklikt op Facebook bij iemand die ik niet ken.

Diegene krijgt nu een mail neem ik aan met; ''Jantje wilt vrienden met je worden''? Vervolgens heb ik de vriendschapsverzoek geannuleerd. Verdwijnt deze mail dan bij de persoon in de inbox? Krijgt diegene alsnog te zien wie hem wou toevoegen, ondanks dat je het hebt geannuleerd?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.1K

Antwoorden (2)

Een verzender kan een mail normaliter niet terughalen als hij eenmaal is verzonden. Dus de mail blijft gewoon in de inbox van de "onbekende" staan.
Wel zal deze persoon, wanneer hij jou vriendschapsverzoek accepteert, niet in jou vriendenlijst komen te staan omdat je hem eigenlijk al ontvriend hebt voor hij je verzoek kon accepteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus diegene ziet mijn naam en account wel?
Deze persoon zal inderdaad een e-mail krijgen met de melding dat jij hem als vriend wilt toevoegen. Hierbij ziet deze persoon uw naam alsook foto.

Als hij echter op 'vriendschapsverzoek accepteren' klikt dan krijgt hij een foutmelding omdat jij hem reeds ontvriend hebt.