hoe kan ik de laatst bekeken sites verwijderen uit de zoekbalk van Google?

in de zoekbalk van Google verschijnen steeds de laatste 5 bekeken sites,hoe krijg ik die weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (3)

Cookies verwijderen werkt meestal wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Internet Explorer gebruikt klik je rechtsboven op het knopje beveiliging.In het menu dat nu verschijnt klik je op Browsegeschiedenis verwijderen.Dan verschijnt er weer een menu en kun je diverse opties aanvinken. O.a geschiedenis en downloadgeschiedenis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Firefox in het menubalk klikken op Extra en dan 'recente geschiedenis wissen'.