Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat ik blauwe vinkjes in whatsapp zie maar dat laatste gezien niet verandert?

Ik zie aan blauwe vinkjes dat iemand mijn berichten heeft gelezen. Echter, de laatst gezien status verandert niet. Is hier een verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

bij veel telefoons kun je een pop-up aan zetten voor als je een nieuwe bericht krijgt.
op het moment dat je dan een bericht krijgt komt het bericht in je scherm te staan (ook als deze vergrendeld is).
dit kan de gebruiker dan lezen. maar de verstuurder ziet nog geen twee blauwe vinkjes. de ontvanger kan hier 3 dingen doen
1. op sluiten klikken
- op dit moment wordt het venster gesloten en krijgt de verstuurder 2 blauwe vinkjes te zien. maar de ontvanger is niet online geweest (dit is daar voor dan een verklaaring)
2. Op weergeven klikken
- de ontvanger gaat dan naar het watsapp bericht en komt dus online (hier bij zie je 2 blauwe vinkjes en een nieuwe laats online status)
3-direct beantwoorden
- de ontvanger typt en verstuurd meteen in dit popup venster een bericht (ook (hier bij zie je 2 blauwe vinkjes en een nieuwe laats online status))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of jij hebt laatst gezjen uitstaan of de gene waarmee je wilt praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan zou er helemaal geen datum staan. op dit moment staat er bij de vraagsteller gewoon een datum+tijd, deze veranderd alleen niet terwijl het bericht wel is gelezen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding