Ik wil overzichtelijke plaatjes maken maar weet niet welk programma daarvoor nodig is. wie helpt me?

Ik heb een voorbeeld in de bijlage gezet. Graag wil ik zo'n plaatje maken, dat ik de templates kan slepen en (!) (vooral) mijn eigen tekst kan invoegen. Eigenlijk is het een soort mindmap.

Ik wil weten waar op het internet je zulke mooie creaties kunt maken, zodat mijn eigen gemaakte versie er net zo uit komt te zien zoals op deze foto.

Pré: Eigen positieve ervaringen!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
Amadea
5 jaar geleden
Er is geen foto zichtbaar. Maar ik zou het gewoon in Word doen, met tekstvakken. Nadat je de afbeeldingen áchter de tekst indeelt kun je ook die naar elke gewenste plek slepen.

Antwoorden (1)

Je kunt Freemind downloaden. Dat is een programma dat je van internet kunt downloaden. Ff Google'en op : Freemind mindmap. Waarmee je zelf overzichtelijk mindmaps kunt maken met eigen tekst. Ik vind het we prettig programma.

Of je bedoeld dit:
https://www.woordwolk.nl/
Zie de foto
Bij het googlen op freemind kun op de eerste link klikken
Toegevoegd op 29 januari 2019 18:10: tekst