Hoe kan het dat ik geen tweets meer kan sturen?

Al een paar maanden als ik een tweet wil sturen dan komt er dit te staan 'This request looks like it might be automated. To protect our users from spam and other malicious activity, we can't complete this action right now. Please try again later.'
Hoe kan dit en hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Vreemd genoeg lijkt het veranderen van je wachtwoord bij sommigen te helpen. https://twittercommunity.com/t/error-226-this-request-looks-like-it-might-be-automated-to-protect-our-users-from-spam-and-other-malicious-activity-we-cant-complete-this-action-right-now/14322/17

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je ooit last gehad van een spambot die via permissies door jou gegeven op je account kon tweetten, meestal worden die dingen snel inactief.
Het beste is even om je account wachtwoord te veranderen NADAT je de permissies voor bepaalde apps hebt verwijderd.
Dat doe je via
https://twitter.com/settings/applications
Daar klik je bij verschillende appjes die je niet vertrouwd of niet weet wat het doet revoke acces. Dan even paar daagjes wachten en dan zou je weer moeten kunnen tweeten!
Mailen naar twitter zou natuurlijk ook kunnen werken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, ik kan nu weer tweeten