Waar kun je ook alweer banners vinden van goede doelen en waar kun je die plaatsen?

Waar kun je banners vinden van een goed doel (als ze niet op hun website zelf staan)! en waar kun je ze dan plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Banners zijn plaatjes die ergens zijn opgeslagen. Om die plaatjes op je site te plaatsen heb je een stukje code nodig. Schrijf een mailtje naar het goede doel met de vraag of je deze code mag hebben, om zo de banner op je site te plaatsen.

Wil je geld verdienen met banners, google dan eens naar affiliate marketing