Kan ik voorkomen dat mijn berichten op FB NIET door mijn FB vrienden gedeelt kunnen worden?

De vraag spreekt voor zich...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, als je instelt dat alleen jijzelf het bericht kan zien. Als je wil dat je vrienden je berichten kunnen blijven zien, kun je niet instellen dat het bericht niet door vrienden kan worden gedeeld. Wat je wel kan doen is aan je vrienden op Facebook vragen of ze je berichten niet willen delen. Het antwoord op je vraag is dus nee, je kunt het niet instellen, maar ook ja, je kunt aan je vrienden vragen of ze je berichten niet willen delen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Als je vrienden iets niet willen delen, dan hoeven ze dat niet te doen. Dat kan je niet voorkomen. Je kan je vrienden natuurlijk wel vragen of ze het wel willen delen, maar echt voorkomen dat ze dat niet doen kan niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
niko
9 jaar geleden
+voor het goed lezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik begrijp de minnetjes ook niet zo goed. . .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
- is niet van mij, maar ook na een paar keer lezen van de vraag, zou ik ook zeggen dat jij 'm verkeerd interpreteert.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij vraagt hoe hij kan voorkomen dat zijn berichten NIET gedeeld worden. NIET zelfs met hoofdletters. Hoe interpreteer ik dat verkeerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aaah, ik heb 'm eindelijk door. Je hebt gelijk, al weet je natuurlijk ook wel dat de vraagsteller dit niet bedoeld ;-)