Waarom bant de vs tiktok niet gewoon en richt het een eigen vergelijkbaar platform op?

Misschien met de mogelijkheid om de content van de gebruikers van het huidige TikTok over te brengen naar het nieuwe platform, dat eventueel een exacte kopie zou kunnen zijn van het chinese platform.

een jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Dat hebben ze al jaren. Ze noemen het: "Facebook".
ronron1212
een jaar geleden
Een staat richt dat niet op het zijn altijd bedrijven die dat doen om geld te verdienen.
Goeievraagstell
een jaar geleden
Ozewieze... Facebook en TikTok zien er wel totaaaal anders uit hoor.

Antwoorden (2)

De VS bespioneert ons via Facebook, Instagram, Whatsapp, Google. Dus er is al een alternatief met hetzelfde doel ;-)
een jaar geleden
De VS heeft geprobeerd om een eigen vergelijkbaar platform op te richten, maar het is moeilijk om een platform te creëren dat zo populair is als TikTok. Daarom heeft de VS besloten om TikTok te verbieden in plaats van een eigen vergelijkbaar platform op te richten.
9 maanden geleden