Hoe klik ik een link aan in een youtubevideobeschrijving?

Normaal gesproken kon je Links ik een videobeschrijving gewoon aanklikken. Sinds kort kan ik dit niet en klapt hij gewoon de videobeschrijving in, als ik op een link klik. Eerder waren de linkjes ook blauw maar nu zijn ze grijs. Ik heb een Samsung Galaxy S6 en gebruik de youtube app

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

dat kan niet meer. je moet de link kopieren met ctrl c en dan in de zoekbalk plakken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waar zit de ctrl-c op een Galaxy S6?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inderdaad, hoe doe ik dat in de app
je kan link run clicker.apk downloaden die leest links van je scherm af en opent ze als je op een kop drukt en je kan dan ook kiezen welke link