Hoe kan je een stem veranderen in een YouTube video ?

Ik kijk welles YouTube video's. Sommige stemmen zijn irritant dus hoe kan je die stem veranderen ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Dan moet je het filmpje downloaden en de audio bewerken in een programma
SimonV
7 jaar geleden
Dan hoor je de stem nog veel vaker, voordat je deze veranderd hebt. Dat lijkt me pas irritant.

Antwoorden (2)

Het is niet mogelijk om de stemmen te veranderen. Alleen als je zelf een video plaatst, kun je dan een programma gebruiken die je stem kan laten veranderen, maar youtube heeft zo een optie niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan het ook gewoon versnellen ! Gewoon Tandwieltje -> Snelheid -> 1.25 of 1.5