nieuwe outlook op mobiel (samsung s2) haalt alleen mail binnen via wifi, hoe kan ik mail met gewoon internet binnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hier voor moet je in ieder geval pakket gegevens aanzetten, zodat je mobiel ook buiten je wifi op internet mag.
Voor zo ver ik weet valt er verder weinig in te stellen of outlook wel of niet mail mag ophalen via het internet van je netwerk operator.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Zo, ik denk dat ik zat te slapen toen ik mijn antwoord tikte, dit gaat wel ergens over, een netwerkkabel in een mobiel proppen is geen goede aanrader nee :D