hoe kan ik mijn facebookprofiel zo weinig mogelijk zichtbaar maken voor externen?

Ik werk geregeld met "zware jongens" en dan is het vrij vervelend als die me een vriendschapsverzoek sturen. Dus zou ik zo weinig mogelijk zichbaar willen hebben : profiel foto niet zichtbaar voor externen, andere info ook niet. Kan dat?
Ik heb een werkprofiel van mijn project, dus daar kan ik ze dan wel op toelaten. Maar op mijn persoonlijk profiel vind ik toch niet opportuun....

9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me een prima idee, maar ik heb ook geen idee hoe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan zou ik me nergens laten zien. of een pagina van alleen maar mist en nevel.
en dan maakt het niet uit. ik zou niks doen.
liveisgreat
9 jaar geleden
je hebt van die profielen waar je geen foto ziet (behalve als je vriend bent) en waarbij je de melding krijgt "als je wil weten wat x met zijn/haar vrienden deelt, stuur hem/haar een vriendschapsverzoek". je kan ook enkel gemeenschappelijke vrienden zien. dus ook niet neuzen in de vrienden als je met niemand van de vrienden "vriend" bent op facebook....
net gisteren een meeting ivm de nieuwe Vlaamse regering, iemand vroeg mijn naam en hopla, ik krijg een vriendschapsverzoek van één of andere politicus. erg vervelend toch, je zou op de duur al een valse naam opgeven :-)
en mijn zware jongen hoeven ook niet te weten hoe mijn familie en vriendenkring in elkaar zit, plus dat ik op reis ga of een kater heb en zo van die dingen...
ik hoop dus dat iemand me het geheim van een anoniemer profiel kan verklappen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal niet gaan als je met je echte naam op fb zit,ook het veranderen van je profielfoto zal hier niet helpen als je je echt naam gebruikt.
liveisgreat
9 jaar geleden
er zijn mensen die hun echte naam gebruiken. maar je ziet hun foto niet noch andere info. word je vriend, dan zie je de foto wel... plus hun vrienden, foto's enz...
liveisgreat
9 jaar geleden
ik bedoel dus zo een profiel https://www.facebook.com/doreenj.kibiwott
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kun je bij je instellingen doen,je kunt daar kiezen wie je profielfoto mag zien.
Dit kun je op vrienden zetten zodat alleen je vrienden dit kunnen zien.

Antwoorden (1)

Op je FB pagina bij het slotje rechts boven aan de pagina (links van het wereldbolletje waar je kan zien dat je een melding hebt) kan je allerlei instellingen veranderen, als je op 'meer instellingen' klikt kan je nog meer dingen 'alleen vrienden' instellen.