sommige videos op youtube hebben hun eigen gemaakt miniatuur op hun videos ( het plaatje dat je ziet als je een video aan klikt ) hoe doe je dat?

moet je daar partner voor zijn??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Youtube heeft 3 miniatuurplaatjes, de middelste is die precies in het midden van de video zit.
Dit kun je dus manipuleren door exact in het midden van je filmpje een shot te zetten die je wilt laten zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je kunt bij het bewerken van de video zelf het moment van de miniatuur instellen. youtube heeft de laatste tijd alles op de schop gehaald en het is dus mogelijk om dit zelf te kunnen veranderen nu! veel succes