waarom krijg ik mijn beveilingscode van instagram niet?

Vanaf eergisteren heb ik de melding op instagram dat ik mijn telefoonnummer moet intoetsen en daarna een sms krijg met een beveiligingscode. Die code heb ik 2 dagen niet gekregen en nu krijg ik ook de melding dat ik een andere telefoonnummer moet intoetsen. Ik ga naar profiel bewerken om een telefoonnummer in te toetsen maar dan zegt ie dat dat telefoonnummer niet geldig is en ik heb er al +31 voor gezet. Weet iemand hoe ik een geldig telefoonnummer krijg + hoe ik mijn eigen telefoonnummer gwn kan intoetsen bij de melding? Ik kan namelijk niks liken & reageren maar wel de foto's & video's zien.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Dat heb ik ook gehad, een heel vervelend probleem. Misschien is er een storing bij Instagram.
De enige oplossing is een andere account aanmaken en/of misschien Instagram informeren daarover.