ik heb een tweede facebook acount waar ik wekelijks een mail van krijg om het te updaten maar hoe doe ik dat?

Hoe update ik mijn facebook acount?

Toegevoegd na 9 uur:
Week van 28 juli tot 3 augustus

Miley
Publiek opbouwen · Pagina promoten

Statistieken bekijken

Afgelopen week Vorige week Trend
Totaal aantal vind-ik-leuks voor pagina 34 34 0,0%
Nieuwe vind-ik-leuks 0 0 0,0%
Totaal bereik: per week 6 0 0,0%
Betrokken personen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
wat word er precies gevraagd in de mail? heb je een screenshot?
is het niet een nep-email?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat onderaan rechts misschien de volgende tekst?
"Deze pagina is automatisch gegenereerd op basis van de interesses van Facebook-gebruikers en hoort niet bij of wordt niet goedgekeurd door iemand die wordt geassocieerd met het onderwerp."

Antwoorden (1)

Voor je 2de FB heb je toch een ander emailadres daarmee doe je alles voor je 2 de FB
ik heb dat ook voor de spelletjes
daar zit het hem dus in om verwarring te voorkomen.