Wat verdienen youtubers met per x aantal likes, dislikes, favourites, views en playlist adds?

Ik weet alleen hoeveel ze ongeveer krijgen per reclame chicks via Google Ads. Maar ik ben niet zo heel erg van de reclame support. Sommigen promoten zelf al wel audio boeken. En Jon Green heeft subbable.com gemaakt waardoor mensen mogen betalen, als ze dat zouden willen. En punten sparen om goodies mee te kopen. Die kerel is zo'n baas!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Likes/Favorites hebben hier geen invloed op. Het verdienen wordt berekend door 1. Het aantal keer dat een ad wordt getoond 2. Het aantal keer dat erop wordt geklikt.
Lees dit artikel maar eens:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet hoe ads werken. Lees beschrijving. Likes/favorites hebben wel degelijk waarde. Maar hoeveel is de vraag?