Hoe kan ik Facebook verwijderen zonder mijn account nog in Google zoekopdracht zit?

Veel mensen hebben hun Facebook al onder de gebruikswijze "permanent verwijderen" verwijderd. Maar als ze hun naam in Google typen staat hun account nog steeds in de zoekopdracht. Hoe kan je Facebook verwijderen zonder je nog openbaar er maar iets van terug vindt? Ik weet de bepaalde Amerikaanse spionage bedrijven gegevens bewaren maar openbaar zou toch alles weg moeten kunnen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De gegevens in Google verdwijnen vanzelf, als de site opnieuw geindexeerd word en Google ziet dat het niet meer bestaat.
Je moet dus gewoon even geduld hebben, het internet is groot, het duurt even voordat Google weer Facebook checkt.
Ritsuka